Usein kysyttyä Pien Webshopista

Tällä sivulla vastaamme yleisimpiin kysymyksiin Pien Webshopiin liittyen. Jos sinua askarruttaa jokin esimerkiksi Pien Shopin toimintaan liittyen, lue lisää palveluistamme ja lokaatioistamme täältä tai ota yhteyttä eri toimintojen asiakaspalveluun.

Usein kysyttyä Pien Webshopista

  1. Käyttäjätili
  2. Tilaus, toimitus ja reklamointi
  3. Tuotevalikoima
  4. Muut kysymykset & yhteydenotto

Käyttäjätili

Kuinka yhdistän Untappd-tilini Pien Webshoppiin?

Voit yhdistää Untappd-tilisi Pien Webshop-tiliisi luomalla käyttäjätunnuksen Pien Webshopiin Untappd-kirjautumista käyttäen. Luo tunnus kirjautumissivulla ja valitse kirjautumisvaihtoehdoista “Kirjaudu Untappd-tunnuksilla”. Sähköposti- tai Google-kirjautumista käyttäen luodulle käyttäjätilille ei voida toistaiseksi yhdistää Untappd-ominaisuuksia jälkikäteen.

Unohdin Pien Webshop -salasanani. Kuinka saan sen vaihdettua?

Pääset vaihtamaan unohtuneen salasanan syöttämällä käyttäjätunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi sille varattuun kenttään tällä sivulla. Tämän jälkeen saat tiliisi yhdistettyyn sähköpostiosoitteeseen linkin, josta pääset vaihtamaan salasanasi.

Tilaus, toimitus ja reklamointi

Kuinka varmistatte, että pullot saapuvat ehjänä perille?

Varastomme pakkaa kaikki tilaukset erityisellä huolellisuudella hyvin iskuja kestäviin pakkauksiin, jonka jälkeen toimituskumppanimme toimittavat tilaukset huolellisesti perille. Mikäli pakkaus kaikesta huolimatta saapuisi perille rikkoutuneena, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteeseen webshop@pien.fi mahdollisimman pian ja viimeistään 7 vrk kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Mihin maihin toimitatte?

Toimitamme Suomeen ja Viroon. Lisää toimitusmaita Eurooppaan on tulossa pian.

Voinko tilata tuotteita Pien Webshopista noudettavaksi Pien Shopista?

Noutotilaukset verkkokaupasta Pien Shopiin eivät ole mahdollisia, sillä varastointimahdollisuus on rajallinen ja valikoimat usein eriävät toisistaan. Voit kuitenkin edelleen tilata ennakkoon Whatsappilla Pien Shopin omasta valikoimasta ja noutaa nuo tilaukset Pien Shopilta. Lue tarkemmat ohjeet Pien Shopin sivulta.

Mitä maksutapavaihtoehtoja minulla on käytettävissäni?

Tällä hetkellä hyväksymämme maksutavat ovat Visa ja Mastercard. Maksuvälittäjänä toimii Stripe -maksupalvelu, jonka avulla voit turvallisesti tehdä ostoksia verkkokaupassamme. Lue lisää maksuehdoista täällä.

Kuinka kauan toimituksessa kestää? Voinko seurata lähetyksen etenemistä?

Yleisimmät toimitusaikamme EU-alueelle ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3-7 arkipäivää. Arkisin klo 12 mennessä tehdyt verkkokauppatilaukset kerätään saman vuorokauden aikana ja lähetetään varastoltamme noin 2 arkipäivän kuluessa. Pien Webshopissa näet tilauksesi tilan. Kun tilaus on lähetetty varastoltamme Virosta, saat lähettikumppaniltamme erillisen sähköpostin, jossa on linkki tilauksen seurantaan.

Voinko tilata alaikäisenä juomia?

Et voi. Pien Webshop -verkkokaupasta voivat tehdä tilauksia vain kyseisen EU-maan alkoholilainsäädännön mukaiset täysi-ikäiset henkilöt. Tuotteiden tilaajan ja vastaanottajan tulee olla sama täysi-ikäinen henkilö. Henkilöllisyystodistus tarkistetaan paketin luovutuksen yhteydessä.

Voinko palauttaa tuotteet?

Pien Webshop -verkkokaupasta ostetuilla alkoholituotteilla tai muilla elintarvikkeilla ei ole palautusoikeutta. Toimitettujen käyttötavaratuotteiden osalta (kuten verkkokaupassa myytävät oheistuotteet) asiakkaalla on EU-alueella kotimaansa kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa tuotteet. Lue lisää vaihto- ja palautusehdoista.

Sain väärän tuotteen, tuote puuttui kokonaan tai tuote oli vahingoittunut kuljetuksessa. Miten toimin?

Voi ei! Olethan yhteydessä meihin heti puutteen huomattuasi, viimeistään 14 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta sähköpostiosoitteeseen: webshop@pien.fi. Liitäthän mukaan tilausnumeron.

Tilaamassani tuotteessa oli makuvirhe tai tuote maistui pahalta. Voinko saada hyvitystä?

Ikävä kuulla! Olethan yhteydessä meihin heti virheen huomattuasi, mielellään 14 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta sähköpostiosoitteeseen: webshop@pien.fi. Liitäthän mukaan tilausnumeron, jota reklamaatio koskee.

Minulla on alennukseen oikeuttava koodi verkkokauppaan. Kuinka käytän sen?

Kippis! Voit syöttää alekoodin sille varattuun kenttään ostoskorissa ennen maksutapahtumaan siirtymistä.

Tuotevalikoima

Onko tuotteissa pantti mukana? Miten kierrätän pantittomat juomapakkaukset?

Tuotteissa ei lähtökohtaisesti ole tölkkipanttia mukana. Tällöin pantittomat alumiiniset juomatölkit voi kierrättää metallinkeräykseen ja pantittomat lasipullot lasinkeräykseen.

Haluaisin toivoa valikoimaanne tuotteita. Miten toimin?

Kiva kuulla! Olemme aina ehdotuksille avoimia. Toiveita voit lähettää meille osoitteeseen webshop@pien.fi.

Haluaisin edustamani panimon / yrityksen tuotteita myyntiin verkkokauppaanne. Keneen voin ottaa yhteyttä?

Kiitos kiinnostuksestasi verkkokauppaamme kohtaan! Voit ottaa yhteyttä meihin sähköpostitse osoitteeseen webshop@pien.fi.

Muut kysymykset & yhteydenotto

Miten tämä on laillista?

Ymmärrämme mikäli alkoholin tilaaminen netistä voi hieman mietityttää, mutta syytä huoleen ei ole – lue tältä sivulta, miksi meiltä oluen tilaaminen on turvallista.

En löytänyt vastausta kysymykseeni.

Autamme mielellämme myös kaikkien muiden verkkokauppaan liittyvien kysymysten kanssa. Ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella. Pyrimme vastaamaan viesteihin kahden työpäivän kuluessa.

Ota yhteyttä Pien Webshopiin